joi, 16 februarie 2012

Pachetele de iarna

Ingrediente

1 gulie
1 morcov
1 ceapa
1 telina foarte mica
2 pulpe de pui dezosate ( superioare )
10-12 foi de orez

Pentru sos

3-4 caise deshidratate
1 1/2 linguri de zahar brun
1 lamaie mica
2 linguri sos soia
1 lingurita amidon alimentar
sare

M-am trezit cautand prin camara si am dat peste un pachetel de foi de orez. Brusc mi s-a facut pofta de pachetele de primavara. Mi-am dat seama ca nu aveam ingredientele necesare pentru pachetelele de primavara si am adunat ceva ingrediente pentru altfel de pachetele pe care le-am numit de iarna pentru ca am dorit sa fie mai consistente.
Am tras la tigaie pulpele taiate in fasii. Am adaugat apoi ceapa taiata marunt, morcovul, telina si gulia rase pe razatoarea mare si le-am calit si pe acestea impreuna cu puiul pentru aproximativ 5 minute. Am potrivit de sare si le-am luat de pe foc.
Am inmuiat foile de orez pentru aproximativ 40-50 secunde in apa rece, apoi le-am umplut cu o lingura de legume cu pui si le-am impaturit. Pentru o impaturire corecta puteti urma indicatiile de pe pachet ( toate pachetele pe care le-am vazut, au indicatii cu privire la impaturire ). Le-am prajit apoi in uleiul foarte bine incins.
Pentru sos, am pus pe foc zaharul brun cu zeama de la lamaie. Am lasat sa se topeasca, am adaugat sosul de soia si caisele taiate bucatele mici si putina sare. Am lasat sa fiarba cateva minute si am adaugat amidonul amestecand energic. In 2 minute am luat de pe foc. Am obtinut astfel o cina usoara si rapida.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu